
Green Products
By SOMBILON ART, MEDIA and PHOTOGRAPHY
Image by samsungtomorrow
Samsung Electronics’ French-door refrigerator won the Sustainable Product Certification from Underwriters Laboratories. Samsung Electronics was second only to US home appliance manufacturer Whirlpool to win the SPC from UL, which analyzes and evaluates all aspects of environmental friendliness from annual energy consumption, resource utilization, and harmful materials used in the manufacturing and innovative technologies for Sustainable Product Certification.
삼성 프렌치도어 냉장고, 미국에서 친환경 제품으로 선정!
삼성전자 프렌치도어 냉장고가 북미에서 최고의 권위를 가진 UL(Underwriters Laboratories)로부터 ‘지속 가능한 제품 인증 (SPC, Sustainable Product Certification)’을 획득했다. 국내외를 통틀어 UL로부터 지속 가능한 제품 인증을 받은 것은 미국 가전 업체 월풀에 이어 삼성전자가 두 번째다. 지속 가능한 제품 인증은 제품의 연간 에너지 사용량, 자원활용, 제품에 사용되는 유해물질 및 제품의 혁신기술은 물론 제조 공정까지 다각도로 친환경성을 분석하고 평가한다.
Money Saving Green Solutions
Discover More Than 119 Green Solutions That Will Put Money In Your Pocket And Help Save The Planet! Tips On Saving Energy, Organic Foods, Recycling, Recycled, Environmental And Eco Products, Lowering Carbon Emissions, Reducing Waste And Solar Products.
Money Saving Green Solutions
Image by samsungtomorrow
Samsung Electronics’ French-door refrigerator won the Sustainable Product Certification from Underwriters Laboratories. Samsung Electronics was second only to US home appliance manufacturer Whirlpool to win the SPC from UL, which analyzes and evaluates all aspects of environmental friendliness from annual energy consumption, resource utilization, and harmful materials used in the manufacturing and innovative technologies for Sustainable Product Certification.
삼성 프렌치도어 냉장고, 미국에서 친환경 제품으로 선정!
삼성전자 프렌치도어 냉장고가 북미에서 최고의 권위를 가진 UL(Underwriters Laboratories)로부터 ‘지속 가능한 제품 인증 (SPC, Sustainable Product Certification)’을 획득했다. 국내외를 통틀어 UL로부터 지속 가능한 제품 인증을 받은 것은 미국 가전 업체 월풀에 이어 삼성전자가 두 번째다. 지속 가능한 제품 인증은 제품의 연간 에너지 사용량, 자원활용, 제품에 사용되는 유해물질 및 제품의 혁신기술은 물론 제조 공정까지 다각도로 친환경성을 분석하고 평가한다.
AB0501 Green Marketing – Philippine Eagle: Pricing Green Products
No comments:
Post a Comment